S-o bulit telefonuu’

5 02 2008

off, s-a dus si asta.. Am avut si inca i mai am un Siemens C65 , avea camera dar era praf, nu imi trebuia mie camera, nici nu stiu de ce mi l-am luat pe asta, putin conteaza. Cert este ca astazi, n-a vrut sa il mai incarc. Hmm am incrcat toate prizele din casa, tot degeaba… AOLOOO nu mai puteam de nervi.

Pac-pac, m-am pus io sa il repar. Nu stiu daca l-am reparat, nici nu l-am mai incercat de nervi. L-am dezmembrat „din cap’ pana in picioare”. hihih parca arata mai bine asa.

Bai deci am avut un ghinioc cu telefoanele.. Primul meu telefon nici nu mai stiu ce era. Tot asa nu mai avea semnal, nici in magazinele Orange(fiind pe orange). L-am „reparat” si p-ala. :))

Acuma asta, nu merge s ail mai incarc. Nici nu imi mai bat capul cu el. Il arunc sau mai fac diverse experimente pe el 🙂

Asa, deci… ziceti si mie ce telefon sa imi iau. Deci fara fitze, cu camera cu 3g, 4m, 10h si altele.. Unu cand ma suni, iti raspund vorbim, inchid si gataaaa.


Acțiuni

Information

4 responses

8 02 2008
davidelu

Un nokia 6230 sau 6230i. Diferenta dintre ele e ca 6230i are camera de 1.3 mp iar 6230 are camera vga… telefonu e cam vechi (cam 2 ani). Oricum e destul de bun si nici prea scump nu e…

22 04 2008
icelord

un nokia 1100 ,1110 sau 1110i cele mai bune tel daca nu iti trebuie ca sa faci poze asculti muzica si toate prostiile doar vorbit ;)…ah si bateria tine la el da uiti sa-l mai incarci

28 07 2008
ceasuri

Pai i-ati Nokia ca vad ca asta recomanda toata lumea. Oricum un Siemens am avut si eu la un moment dat si a tinut o zi bateria inca de la inceput. :))

3 10 2008
DORU

BUNA!!! AM SI EU UN SIMENS… C65… SI NUSH CE ARE .!! SE INCARCA…..DA CAND IL APRIND.. SE APRINDE.. PANA IMI SCRIE.. SA CONFIRMU SIMU.. DUPACEA.. SE AUDE UN PACAIT… SI SE STIGE.. DACA STITI CUMVA .. SE POATE SA AIBA.. CA HABAR NU AM PLS CONTACTATIMA PE MRSN_DORU@YAHOO.COM multuMESC

Lasă un comentariu